Lee Poker
198 playing
Team Lee
Guide

$4 Buy-In

Klicka här för turneringslista

UPCOMING TOURNAMENTS

MAGIC CARDS WINNERS

BASTIS 18 AugQhQd
tjeckomancz 17 Aug2sQc
davidthepro 16 Aug9s8h
Username
Password
Forum

Turneringar > hejdå lee

• #1 mdoo offline rookie
    2008-07-21 00:03

Det räcker för mig HEJDÅ LEE. Ett TIPS VILL ni att sidan ska bli bättre mer TUNERINGAR mer erbjudande mer tuneringar kolla på andra sidor. i början kasnke ni förlorar på det men tjännar på det sen!.

• #2 MrGary6 offline rookie
    2008-07-21 22:39

sidan laggar som f.n jag är inte nöjd längre för vare gång jag ska beta upp så lagga det för mej åjag kommer in igen då har jag lakt mej men det har jag inte gårt så detta händer på friroll 30402003 då är det inte konstigt att man inte kan vinna på denna sitan

• #3 MCMLXIX online moderator
    2008-07-22 07:30

Har inga inga noterade störningar. Så problemet ligger hos dig.

Prova att installera om klienten.

• #4 MCMLXIX online moderator
    2008-07-22 07:30

mdoo

Det kommer.

• #5 dRiddemannen offline highroller
    2008-07-23 09:22

#3 Tro mig Henke. Det är en störning.
    Jag har haft så i många många månader. Jag känner minst 5 som har det.
    Problemet är att det laggar och fryser till som MrGary6 säger.
    Om det inte är en driftstörning så är det väl något annat, men fel på 6 uppkopplingar ungefär samtidigt är omöjligt. Vi har inte ens samma BB leverantör.

• #6 NK_Dinamo offline rookie
    2008-07-23 16:51

det händer mig precis samma sak.. allt bara försvinner... antingen laggar det fast eller så försvinner dealern och korten och man kan inte göra nått. sen trycker man bort rutan och sen när man kommer tebaka så är allt borta. så himla segt. det var därför jag la ner att spela. funka inte att spela alls.... :(

• #7 SAJLAS offline rookie
    2008-07-23 17:48

Ja sånt händer mig också, jag tror det beror dels på min otroligt dåliga uppkoppling här uppe i skogen på mitt jobb, men skillnaden på andra sidor är att här händer det jätteofta och det står still i kanske 1min, sen sen jag alla händer i ultrarapid fart fast kan inte agera, väldigt weird.

• #8 MCMLXIX online moderator
    2008-07-23 18:05

Har själv inga problem förutom när min router krånglar :-(

För er som har problem så försök att installera om klienten i C:, spara installationsfilen på datorn, högerklicka sen och kör som administratör.
    Hoppas att det kan hjälpa någon.

Mvh
    Henke

• #9 Tallo offline highroller
    2008-07-23 19:56

De är precis samma här. Jag brukar spela på andra pokerklienter samtidigt ändå är de enbart lee som fryser till (laggar fast) ibland. Men ska testa ditt råd henke och se om de hjälper...

• #10 pproffs offline rookie
    2008-07-24 21:38

Spelet kan frysa för mig när jag sitter på trådlös uppkoppling med en kass router. Det är bara märkbart störande om det händer när floppen kommer, dvs ibland kommer bara 1 kort och man får vänta en stund på resterande två.
    Kanske bra att kolla upp hur klienten connectar mot servern. Men som sagt på de flesta uppkopplingarna flyter det på normalt.

Bortsett från att det är få spelare idag ser jag ingen anledning att inte spela här framöver i höst.

• #11 robban_nkpg offline rookie
    2008-08-04 21:58

nu får ni fan ta och fixxa lagget det är ju inte en gång det händer utan varannan hand o varje gång man ska beta så auto foldar den .. dålig stil av er att inte ha en server som klarar när många spelar

• #12 plomis offline rookie
    2008-08-11 00:31

Skönt att höra att man inte är ensam om detta med att allt låser sig mm.
    Vågar inte spela mer om pengar då man har förlorat lite nu pga att det laggar så mycket.
    Prova spela Freerullen nu 21 och då skötte sig spelet perfekt, inte en enda gång det låste sig.