Lee Poker
213 playing
Team Lee
Guide

Guaranteed Action $30

Klicka här för turneringslista

UPCOMING TOURNAMENTS

1. Free Sat to Beginn... 16.15
2. $1 Speedy Buy-in 16.30
3. $2 Buy-In 16.45
4. $3 Short-handed Ac... 17.00
5. $5 Buy-In 17.15

MAGIC CARDS WINNERS

BASTIS 18 AugQhQd
tjeckomancz 17 Aug2sQc
davidthepro 16 Aug9s8h
Username
Password
Forum

Lee Poker > Vad har hänt?

• #1 darude offline rookie
    2008-07-14 15:25

Förr, när jag lirade hyfsat mycket här på leepoker, var det full fart på hemsidan! Folk skrev i forumet, publicerade händer och topp 10 låg alltid över 100 $!

Nu känns det rätt dött här måste jag säga! Ingen publicerad hand på 5 dagar och bara ynka 2 bord igång på klienten.. Vad har hänt egentligen?

Förslag: Kör varje vecka en tävling om vem som kan komma på bäst kampanj inför framtiden! Låt spelarna vara med och bestämma. Pris för bästa idé kan t.ex. vara 20 $.

MVH darude

• #2 MCMLXIX online moderator
    2008-07-14 16:16

Svårt att svara på. Ibland går det upp och ner. Nu är det sommaren som bidrar en del till att det är lugnare.
    Sen har vi också ett litet semester break med kampanjerna som tex "Team Lee Bounty"

Ingen dum ide.

Mvh
    Henke

• #3 Rosell89 offline rookie
    2008-07-14 20:17

Håller verkligen med om att sidan är ritkigt död. Har iofs aldrig lirat så mycket på sidan, gjorde ett försök under cash game masters men la ner ganska snart. Ett tips som jag verkligen tror fungerar är att skaffa en så kallad reload insättnings bonus. Dvs. en bonus för dom som redan har gjort en insättning och som gör en till. denna skulle kanske kunna ligga på en 50-100%. Detta plus en turnering för dom som sätter in pengar under Augusti får vara med i en freeroll turnering med kanske $1000 i potten. Detta skulle nog få väldigt många "gamla" spelare att vilja göra en insättning igen. Själv tror jag definitvit att jag skulle vilja göra en insättning om det fanns reload plus en deposit turnering.

Mvh Simon

• #4 lullek offline rookie
    2008-07-14 22:46

Måste bara kommentera, lirar inte här.. men gjorde en gång i tiden...

Hur som helst, jag skulle aldig sätta in pengar på denna sida igen, hur stor bonusen än var. De flesta liksom jag har väl insett att det finna andra seriösa pokersidor att spela på som inte lurar en på pengar och därav byter klient, inte så konstigt..

Varför inga nya spelare anländer?
    Enkelt... pga av det dåliga rykte som sidan har.. och enda sättet är väl att byta namn på skiten eller något om man ska kunna klara sig, då konkurrensen är hård i pokervärlden.

Mors!
    Lycka till!

• #5 MCMLXIX online moderator
    2008-07-14 23:41

Nämen hej lullek, är du inne och gnäller och far med osanning.

Vem har lurat dig på pengar?

Vem sprider dåliga rykten, jo sådana spelare som FÖRLORAR pengar och tiltar.

Lustigt att du ägnar tid åt lögner på en sida du ej gillar eller spelar på.

Om du ska kritisera så gör det med sanning och inte lögner.

/Henke

• #6 Raman180 offline rookie
    2008-07-15 07:54

Jodå, om det fanns lite fler bord skulle jag nog kunna tänka mig trycka in lite deg igen...tycker Henke och the STAFF gör ett mycket bra jobb och har varje gång fått ett trevligt och snabbt bemötande rörande diverse frågor och önskemål.

• #7 darude offline rookie
    2008-07-15 12:07

Vad Leepoker måste göra, är att ställa sig frågan:
    Vad har Unibet, Ladbroker och Partypoker som vi inte har?

Det är aldrig fel att ha förebilder, inte minst inom företagsvärlden! Och vill ni inte bli som dem, så måste ni hitta något som är unikt. Att veckans största turnering har 1000 $ i potten håller inte i längden..

Till dig Henke: Om du var en randomspelare, varför skulle du välja att spela på Leepoker framför de andra sidorna?

Ni måste hitta er del av marknaden och växa därifrån! Jag har varit med ungefär sen när Leepoker startade, och för mig känns det som att sidan bara står och stampar på samma ställe för tillfället.

"Du kan inte vinna om du inte satsar.."

• #8 ostens offline highroller
    2008-07-15 17:10

när jag började spela här för ungeför 1 år sen så var det bra aktivitet, man behövde inte vänta länge på att få möta någon om 20$ i headsup, nu får man vänta en hel dag, detsamma gäller cashgame borden vid högre nivåer.

mer marknadsföring och våga satsa lite som sagt

mvh ostens

• #9 darude offline rookie
    2008-07-16 12:25

Inget svar Henke?

• #10 MCMLXIX online moderator
    2008-07-16 14:01

Jo på sätt och vis har jag svar. Nu är jag inte den som tar beslut osv. Känner dock ingen oro inför framtiden. Ambitionen är hög hos LeePoker.
    Det kommer att hända mycket inom en snar framtid.

Mvh
    Henke

• #11 darude offline rookie
    2008-07-17 08:22

Inte svar på frågan =)

"Till dig Henke: Om du var en randomspelare, varför skulle du välja att spela på Leepoker framför de andra sidorna?"

Jätteglad sommar

• #12 MCMLXIX online moderator
    2008-07-17 08:34

Jag har valt att spela på Lee för att jag gillar strukturen, grafiken och inte minst den fina kontakt man får med spelarna. Kontakten får man via hemsidan/forumet där Lee är ensamma om att ha ett forum kopplat till klienten.

Detsamma gällande sommaren :-)

Mvh
    Henke

• #13 Tallo offline highroller
    2008-07-17 18:13

Håller med att de är ovanligt död sommar här på lee, tyckte de va kul när ni hade gamecalore eller va den nu hette tidigare i vår och trodde de skulle fortsätta med sånna lite större turneringar, men ack.

Team lee laget känns "ute" no offence mot teamlee spelarna. Men de upptaderas segt och känns som de aldrig är upp till bevis för spelarna riktigt. Skulle kunna ha ny kampanj om nytt lag och turneringar kring de sen eller nått liknande. Som sagt så behövs de nya kampanjer och utmaningar, och de säger ni själv på lee att de kommer hända mycket inom en snar framtid så. Själv hade jag tyckt de va nice med jackpott om man tog hem tillexempel cashpoint250 flera gånger irad. Har vunnit den 3 gånger irad nu.. visst vare väl en jackpott på 10,000 $ henke?? nä skämt åsido ;D. Tycker ni iska skrota magic cards och alla små freerolls och lägga ihop pengarna på nått annat. Som värde till nån stor turnering eller en stor freeroll som går mer sällan ist.
    Mvh Tallo

• #14 darude offline rookie
    2008-07-18 19:51

Leepoker, anställ mig och Tallo som konsulter nu! hehe

Mycket bra idéer Tallo. Jag håller med dig Henke om att Leepoker är den sajt som har bäst kontakt mellan hemsidan och klienten, den är enastående!

Men det räcker inte, tyvärr.. Det måste finnas cash som lockar, det är trots allt därför man lägger ner flera timmar i veckan på att spela poker. Inte för att det finns en bra kontakt mellan sajten och klienten. Och i dagsläget finns det inga större pengar att tjäna här.. Men jag tror på er, ni har helt klart grunden. Man kan säga såhär: Ni är som en resturang med all den bästa utrustningen, men er meny är inget vidare! GÖR EN NY MENY! :)

• #15 MCMLXIX online moderator
    2008-07-18 20:06

Det kommer att komma en ny meny :-)

Ha en god helg

/Henke

• #16 Fantastic4 offline highroller
    2008-07-19 02:36

hahaha..årets tråd. I LOVE IT .. o juste.. på lee får man ju inte säga vad man tkr. Säger man att jag tycker att lee är si o så dåligt då ryker posten. Vilket skämt. Lägg ner siten för ni skämmer ut er totalt.

• #17 MCMLXIX online moderator
    2008-07-19 06:23

Du är så rolig. Klart jag tar bort ditt inlägg när du bara lägger dig på en sandlåde nivå och ej är konsrtuktiv. Inget konstigt med det. Finns regler för vett och etikett på alla sidor.
    Och varför ska vi låta dig skriva på den nivån när du inte ens spelar och gladeligen basunerar ut detsamma.
    Det är du som skämmer ut dig så länge du bara dummar dig.

Bara att titta på din profil. Detta forum är knutet till Lee Poker. Du kan inte skriva vad som helst i öppna forum heller, men det vet du så väl.

Som du kanske förstår så finns det gränser i allt här i livet. Du har klivit över den. Svårare en så är det inte.
    Gå in på ICA och skrik att dom suger och är kassa, tala samtidigt om hur bra COOP är istället. Hur länge tror du att du får stå kvar?

Och du skrev inte att Lee var si och så, för det finns det andra som gjort, utan att det raderas.

• #18 darude offline rookie
    2008-07-19 14:59

Fantastic4:
    Om du ska gnälla kan det åtminstone vara konstruktiv kritik, och inte sånt skitsnack som du håller på med. Det är personer som du som drar ner sidor i skiten! Både du och jag vet mycket väl att allt inte är skit med Leepoker.
    Att bara säga att sidan är ett skämt och att allting suger hjälper ingen..

Den enda som skämmer ut sig här är du.

• #19 Fantastic4 offline highroller
    2008-07-20 15:56

Jasså..
    Vad skrev jag som var sandlådenivå då?
    Ja förklarade bara varför lee inte har några spelare.

Titta bara o jämför p*kerstars med leepoker.

JÄMFÖR? Vad är skillnaden..

Ja..resten kan ni räkna ut själva..

Leepoker ser ut som ett projekt som fick slut på pengar i starten..

• #20 MCMLXIX online moderator
    2008-07-20 17:23

LOL. Tack för att du jämför Lee med ett av världens absolut största poker sidor.

Det är väldiga skillnader mellan alla pokersidor beroende på vad man har för grundideè osv.

Att jag tog bort ett av dina tidigare inlägg beror på din ton. Men det förstår du tydligen inte heller. Tror inte du vet vad konstruktiv kritik är heller...ids inte tjata med dig mer.

• #21 Pelle34 offline rookie
    2008-07-20 20:27

Jag tror det har med sms insättningen att göraatt det är stiltje här .
    per

• #22 AceKiller48 offline highroller
    2008-07-26 01:24

1 should think lee.poker is all swedish players;))HELP lol i hope not.ok jokes aside ,what im saying is what ived said be4 .It drives me nuts u all speak swedish here ,i mean is forum only 4 swedish players?? i know am danish and u all hate my guts but i have a right 2 see what is up between players and lee.poker and ya i get the big picture most of times but not evry time.Pokerstars sucks they dont even wanna pay 4 good graphics though they earn a million a day.I think graphics is important cause it makes a better gameplay and thats why i play here but also cause of this good connection between client and website:=) thumbs up lee u just need a better menu and more players and not only swedish players 4 got sake :=) lmao peace m8`s (ya MC im getting better)))))))

• #23 spendi78 offline rookie
    2008-07-26 15:49

varför så mycket snak SMS insätningen förstörde allt förr lee poker kommer den tillbaks så ni får se att alla kommer tillbaka
    som jag sa på den andar forummet finns möjlighet betalsamtal från 20kr upp till 200 kr vist finns andra sajter med sama klient men sama är där åkså